Orice comanda plasata pe www.e-crama.ro se livreaza pe tot teritoriul Romaniei indiferent de valoarea si modalitatea de plata a comenzii. Durata de livrare este de maxim 48 de ore din momentul confirmarii comenzii tinand cont de: validitatea datelor oferite de client, existenta produselor in stoc la cantitatea dorita, confirmarea modalitatii de plata si a modalitatii de livrare.
Toate comenzile sunt livrate fie de la sediul nostru – in cazul in care optati pentru cash la sediul nostru - fie printr-o societate de curierat rapid.
Puteti opta pentru alegerea diferita a locatiei de livrare fata de cea de facturare.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea coletului si existenta facturii fiscale – acest document regasindu-se in plicul de pe colet.
Produsele sunt inmanate in ambalaj sigilat, iar bunurile sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.
Comanda poate fi plasata on-line sau telefonic. Recomandam comenzile on-line datorita promotiilor care pot exista pe site la momentul respectiv, promotii ce se acorda numai comenzilor on-line.
Pentru comenzile telefonice preluarile se fac de luni pana vineri intre orele 8:30 – 16:30.
Costul transportului: 10 RON in Bucuresti si 14 RON in alte localitati din reteaua curierului pentru primul kilogram, dupa care se adauga 1 RON pentru fiecare kilogram in plus. Costurile legate de livrare sunt fara TVA si vor aparea separat in factura proforma. In cazul in care aceste produse vor fi ridicate de la sediul nostru nu se vor percepe taxe pentru livrare.
Costul asigurarii: valoarea asigurarii este de 1% din valoarea produselor si a transportului.
Costul rambursului: tariful este de 5 lei fara TVA indiferent de adresa de livrare.
Toate costurile pentru transport, asigurare si ramburs sunt exprimate in lei fara TVA.
Atentie pot sa apara costuri suplimentare in cazul localitatilor aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat. In aceasta situatie costurile va vor fi comunicate telefonic inainte de confirarea comenzii.
Conditii Speciale:
In cazul in care nu veti fi gasiti la data si in intervalul de timp stabilit de comun acord vi se va comunica in scris numarul AWB-ului si telefonul unde puteti contacta firma de curierat pentru a putea intra in posesia coletului dvs.
Pe durata livravii pot interveni factori care pot duce la intarzierea livrarii – conditii meteorologice nefavorabile; accidente sau blocaje rutiere – un reprezentant al nostru va lua legatura pentru a va comunica aceasta intarziere si noua data la care veti fi contactat pentru livrarea coletului.
Ne rezervam dreptul de a nu acepta comenzi si/sau livrari de la anumiti clienti si/sau catre anumite adrese.